http://bloggkartan.se/registrera/5464/falun

torsdag 30 april 2009

Mitt minne ä gott


Mitt minne ä nog bra men väldigt ,väldigt kort.

I går när jag skulle lägga mig hade jag helt klart för mig vad jag skulle skriva om och ondgöra mig över i dag. Det är bara det att när jag vaknar i dag är allt som bortblåst. Huvudet är lika tomt som en ballong. Fullt med i stort sätt ingenting. Vilket ohämmat får mig att tänka på deffenitionen på ett hål. Ingenting med kanter. En gång i tiden besökte jag en fabrik inte så långt ifrån Falun åt Gävlehållet till, som levde på att göra ingenting med kanter. För att leva på ingenting tyckte jag att de levde väldigt gott. Det ska jag göra nu också Olga har lagat frukost så det är bara att avbryta och gå och sätta mig till bords.

1 kommentar:

  1. Har iallafall läst sista April bloggen
    Hälsn.HASSE

    SvaraRadera