http://bloggkartan.se/registrera/5464/falun

måndag 4 maj 2009

Det är frågan!

Att vara eller inte vara fotomodell det var frågan i dag. Jag valde att inte vara fotomodell, när jag skulle sända nåra bilder till en kompis. Jag kan inte låta bli att tycka att min tjocka mage inte längre passar sig för fotona, så det fick bli blommor eller andra stillleben, som fick representera mitt lilla schangrila, stavas det så???? Jag kan inte lukta mig till rätt stavning. Vet inte var att leta en gång. Undrar varför man är ovillig att visa hur man ser ut på bild när man ger hunnan i det till vardags. Då får minsann alla stå ut med hur en ser ut och dess utom alla ens later. Det är väl konstigt. Higgins min favorit till segern i Snooker VM håller på att vinna, tror jag. så jag jublar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar