http://bloggkartan.se/registrera/5464/falun

torsdag 11 juni 2009

Om att blogga i sommar

Nu är kurserna slut. Det är sista dan i dag. Trevligt har det varit, med mycken nytta och nöje både för er och mig hoppas jag. Sommarn tar vid med med lite tid för eftertanke för mig om vad som kan göras bättre. Jag vet inte om jag orkar blogga i sommar, men jag ska försöka att skriva lite varge vecka så att bloggen inte går ner. Jag har försökt övertala mig att ta mig ut i skog och mark. Jag kanske inte kan kan hoppa ikring och jaga fjärillar, men en stilla välbehövlig skogspromenad på några km kanske kan vara inom rimlighetens gräns. Min tjocka mage skulle nog behöva det i alla fall. Hoppas ni alla mina vänner får en trevlig semester!
Knut

1 kommentar:

  1. har det varit skolavslutning får väl komma tillbaka efter sommaren

    SvaraRadera