http://bloggkartan.se/registrera/5464/falun

fredag 17 april 2009

Jag är inte byggd för det här!

Fullstopad med voltaren och en stadig frukost ( 1 smörgås och lite dricka) begav jag mig iväg att starta med dagens göromål Först sätta verandan på plats på Animalens lilla stuga. Vänner ställde troget upp så vi va fyra man och en kvinna att lyfta. Efter någon timme med plassering av stöd och så kom själva lyftet och det gick bra allt kom på plats. Därefter vidtog målning av hyllor 9 st tror jag det va och lite upp frächning. Väl hemma igen tacksam för all hjälp vidtog urlastning av garaget och i-lastning av animalens släp. Där låg nu också sommardäcken och väntade lika bra att få det gjort, i lastning och i väg till deckarn: Olles Däck. Av med vinter och på med sommardäcken. Tillbaka hem, avlasta vinterdäcken och tömma bilen in med släpet i garaget upp hem och få i sig lite mat och göra som katten trilla i kull på första bästa ställe totalt och då menar jag totalt slut. Hoppas nu att det blir lite Snooker i kväll att titta på.

1 kommentar:

  1. Det är tur att din mage är stark för valtaren är rena rävgiftet det bildas mer syra i magen vilket fräter men du har ju klarat dig i så många år så det är bara att fortsätta. En smörgås är inte mycket till frukost.
    Erik

    SvaraRadera